ЖАҢА РЕФОРМАМЕН ҰШТАСЫП

Президент Н. Назарбаевтың алға қойған басты  мақсаттарының бірі ретінде еліміз зор табыстарға қол жеткізген   отыз мемлекеттің қатарына қосылуы болып табылады деген сөзі бәрімізге де мәлім. Осы мақсатты жүзеге асыруға мүмкіндік беретін аса маңызды факторлардың бірі әлемдік стандартқа сәйкес, мектепте сапалы білім беру болып табылады. Кәзіргі уақытта елімізде жаңартылған оқу мазмұнын жүзеге асыру ісі белсенді түрде атқарылуда. Оның мақсаты  әлемдік білім кеңістігін табысты ықпалдастыру үшін мектепте білім беру сапасын жоғары көтеру болып саналады. Жаңартылған білім беру тұжырымдамасы оқушының алған білімін іс жүзінде қолдану және оның функционалдық сауаттылығын дамыту жүйесін қарастырады.

«Атамұра» баспасы республика мектептері үшін базалық оқулықтар жасау ісіне белсенді ат салысуда. Бұл істің мақсаты – заман талабына сай, көркем, сапалы, оқушы мен ата-анаға түсінікті тілмен жазылған, сонымен қатар мемлекеттік стандарт талаптарына, білім және ғылым министрлігі бекіткен бағдарламаға сәйкес келетін оқулықтар шығару.

Осы оқу жылына «Атамұра» баспасы 390 мыңға жуық бірінші сынып оқушылары оқитын базалық оқулықтар мен ОӘК-нін басып шығарды. Бұл базалық оқулықтар 30 пилоттық мектептерде апробациядан өтті, ондағы 4 мыңға жуық бірінші сынып оқушылары білім алып, жақсы нәтижелер көрсетті.

Қазақ тілінде оқитын мектептерге:

  • Сауат ашу (1-бөлім)+СД. Оқулық;
  • Сауат ашу. Оқыту әдістемесі  (1-бөлім);
  • Сауат ашу №1,2,3 жазу дәптері (1-бөлім).

 

  • Сауат ашу (2-бөлім). Оқулық;
  • Сауат ашу. Оқыту әдістемесі  (2-бөлім);
  • Сауат ашу №1,2 жұмыс дәптері (2-бөлім).

 

  • Көркем еңбек. Оқулық;
  • Көркем еңбек. Оқыту әдістемесі;
  • Көркем еңбек. №1,2 жұмыс дәптері.

 

Орыс тілінде оқитын мектептерге:

  • Художественный труд. Учебник;
  • Художественный труд. Методическое руководство;
  • Художественный труд. Рабочая тетрадь №1,2.

 

Бұл оқу құралдарын «Атамұра» баспасының Кітап үйлерінен және баспаның интернет-дүкенінен сатып алуға болады.

No Comments Yet.

Leave a comment

You must be Logged in to post a comment.